Ziua gunoierilor

Stiati ca pe 28 dec este ziua gunoierilor?

Ieri, un reprezentant al acestei bresle a tinut sa imi imbogateasca cultura generala. A sunat la poarta sa ma instiinteze ca este ziua lor, ca sunt si ei 15 gunoieri pe strada noastra si sa le dau si lor macar 100 de mii !!!! 😮

NO SHIT

M-au uimit tupeul cu care cerea acesti bani ca si cum i se cuveneau si tonul impunator. Daca pana si gunoierii au ajuns sa ceara spaga inseamna ca am ajuns undeva.

Apropos de gunoieri, iata un spot simpatic:

~ de Eve(s) pe decembrie 29, 2006.

39 răspunsuri to “Ziua gunoierilor”

  1. chiar acum au venit si la mine unii, iar azi nu e 28 dec, ci 4 aprilie 2007! se pare ca au mai multe zile… :)) noroc ca nu le-am dat nici un ban!

  2. 22 noiembrie – cea mai penala modalitate de cersi. :))

  3. sa stiti ca si pe 9 Ianuarie e ziua lor 😉

  4. Tocmai acum a venit un negrisor sa-mi ceara si mie:)))….lasand la o parte tupeul….(in caz ca chiar ar fi fost gunoier, la noi vin martea, nu lunea:))+salariul de gunoier e mai mare decat al unui programator-entry level:)))..mda…si 28 iulie e ziua lor:))

  5. hahahahah…ma simt bine acum ca stiu ca nu doar la mine a venit Sandu, sofer pe masina de gunoi mort de beat sa`mi ceara 10-20lei ca`i ziua lor AZI, 13 august 2008 =)) cu atatea zile..sa tot fi gunoier :))

  6. Vad ca se tot perpetueaza treaba asta cu ziua gunoierilor. Azi e 17 septembrie si mi-a batut cineva la usa pentru ziua gunoierilor….

  7. 19 septembrie 2008… cate zile au astia :))

  8. au venit si la mine azi (8 noiembrie 2008). le-am urat spor la munca.

  9. Adevarata zi a gunoierilor este 13 decembrie. A venit unul azi la usa cu un teanc de sute de mii, ca sa impresioneze ca i-a dat tot blocul si eu de ce nu-i dau.

  10. Si azi e ziua gunoierului…14 01 2009. Cred k e breasla cea mai fericita cu atatea zile. Un cadou de doar 26 de lei. Ieftin, nu?

  11. 18 februarie. au venit si la mine! „Traiasca don` student”

  12. a propos, mie mi-a cerut 48 de lei si sa inchid geamul la bucatarie si la baie… Un pic dubios…

  13. p.s.: am sunat la politie si mi-au spus ca nu e de competenta lor… sa vb cu administratora:))) Tara tiganilor, Romania!

  14. 13 martie… asta e ziua gunoierilor de la mine pe strada :))
    i-am trimis la administratorul blocului, 2 etaje mai sus, ca sa nu ii fac hoti si tigani pe fata. au plecat suparati.

  15. azi 7aprilie 2009 tot ziua lor e, care aveti politie pe aproape sa ii salte pe ciorile astea imputite de care te speri mai mult decat sa te prosteasca

  16. si azi 8 mai e ziua lor

  17. pe la noi, ziua gunoierilor e 28 Mai!!

  18. tocmai ce le’am inchis usa….azi e 16 octombrie. le’am dat 5 lei,cand ei imi cereau 36,cica fac cheta ei,de ziua lor :)) si mi’au spus ca daca nu am schimbat pana la 36 ,imi schimba ei…culmea nesimtirii. le’am spus ca au tupeu, nu gluma. am tipat putin la ei. n’o sa ma astepte la colt de bloc mai tarziu,cand voi cobora sa’mi iau tigari,nu? :))

  19. soi noi tocmai le-am dat 3 lei- vroiau 36:)

  20. Da, si la mine au venit pe 17 octombrie … Se pare ca asta e cea mai eficienta metoda de cersit. Tiganu-i tot tigan! Cica sa nu-i discriminezi… Jegoasa natie…:(

  21. ehe..la mine au venit azi 10.02 se pare ca si asta e ziua gunoierilor :)) le-am dat 2 lei si s-au uitat cam stramb. bine ca stiu. de acum in fiecare zi e ziua lor :))

  22. in 2010, in Cluj ziua lor e 18mai 🙂 …dar le merge mintea la tiganii astia,nu gluma

  23. La mine au venit azi, pe 2 iunie. Ziua gunoierilor auzi:))))

  24. mda si 26 Iunie este ziua lor… ai mei sunt mai „ieftini” au cerut doar 3.5 lei ;))

  25. Azi au venit cu o poveste noua (pe strada Peana in Cluj). Si anume, ca un coleg al lor a avut accident la Pata-Rat, a murit, si au ramamas 4 copii in urma lui. Si ca colegii s-au gandit sa adune bani pentru sicriu. Astora nu le e rusine de nimic.

  26. la noi (Bucuresti) au venit astazi 3 sept 2010, si mi-au cerut insistent 30 ron. Deabia am scapat de ei si nici macar nu sunt cei care vin sa ia gunoiul, pe aceia ii cunoscc si sunt chiar foarte cumsecade

  27. la noi azi: 2010.21.10 :))) nu le-am dat nimic.

  28. Azi au venit iar (pe strada Peana in Cluj), si azi (13 noiembrie) cica e ziua lor. I-am intrebat de cate ori pe an e ziua gunoierilor, ca anu asta au fost de vreo 3 ori deja altii. Au zis ca doar odata pe an e, azi.

  29. […] https://allabouteve.wordpress.com/2006/12/29/ziua-gunoierilor/ […]

  30. Azi, 1 Decembrie 2010, este si ziua gunoierilor (cititi gunoailor). Stateam linistit in casa si vizionam un film nepiratat pe DVD-ul lor (Eboda=Rosal) Cineva a sunat insistent la usa. Pana la urma am deschis si a aparut unul cu o poezie ca e mic si negru si coboara de sus, bla,bla,bla si ma intreaba daca mi-a placut si ca e ziua lui/a lor a gunoierilor sa le dau si eu ceva. Binenteles ca nu i-am dat nimic dar daca nu vroiam sa ma intorc repede la film sunam la cei de la Rosal. Astia care incearca asa ceva chiar reusesc sa prosteasca oamenii. Ar trebui angajati sa lucreze in vanzari directe si cu siguranta vor avea rezultate.

  31. Azi, 11 decembrie 2010 e ziua gunoierilor. Tocmai ce au venit si la mine, iar eu, ca un politehnist desavarsit, am dat un search pe GUGĂL sa dau si eu cu sama ce-i cu ea.

  32. si azi, pe 16 decembrie a fost ziua lor, a gunoierilor, am sunat la politie si au zis ca trimit un echipaj in zona sa-i legitimeze…

  33. Au venit si la noi azi, 8 feb 2011. Avem firma la parter si doar la noi au sunat. A zbarnait soneria de vreo 10 ori pana am raspuns, ca era seara tarziu si nu mai primeam clienti. Am deschis usa si era un colorat mort de beat… sa traiti! e sarbatoarea noastra si strangem bani! Ce sarbatoare, il intreb. A gunoierilor…. trebuie sa strangem cate 36 de lei…si pentru voi, ca sunteti firma, daca ne dati banii astia, nu mai platiti gunoiul tot anul…. Abia dupa ce i-am dat banii mi-am dat seama ce destept sunt…. Oricum, i-am dat 30, nu 36 :)) Urmatorul pe care il prind il sechestrez si chem politia 😀

  34. 28.04.2012 tocmai le-am inchis usa dupa ce le-am dat 3 lei 🙂

  35. ziua lor .. .ziua gunoierilor … de 2 ori in acest an. A 2-a oara pica fix pe 29 mai, adica azi.

  36. […] asta cu ziua gunoierilor nu-i nouă, cineva povestea de ea prin 2006, dar se pare că anul ăsta au început tot mai mulţi şmecheri să apeleze la ea (1, 2, 3) eu am […]

  37. In constanta a fost astazi, 18 ianuarie :)))))) Am vrut sa le dau 2 lei, au zis ca sunt prea putini, nici nu i-au luat. De, daca nu umbla cu POS :))))))

  38. 1 Februarie, tot Constanta, tot ziua Gunoierilor… Doi minoritari boratzi si soiosi au cerut cat ma lasa inima! In acelasi timp, unu’ ii dadea celuilalt 40 ron, chipurile de la vecinul de alaturi! Le-am dat viteza, bine ca nu mi-au dat in cap!

  39. 19 mai, Cluj, abia am inteles ce zicea, l-am intrebat de la ce firma si a stiut: “Rosal”, erau vreo 3 imprastiati prin scara; i-am dat 1 leu dar nu a comentat, cred ca a gasit altii mai fraieri ca mine

Lasă un comentariu